موزیک پلیر

دانلود جدیدترین وبروز آهنگ های پاپ ودیسلاو

موزیک پلیر

دانلود جدیدترین وبروز آهنگ های پاپ ودیسلاو

بایگانی

آهنگ امو بند احساس عجیب

يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۱۰ ق.ظ

دانلود آهنگ امو بند بنام احساس عجیب

شعر و آهنگسازی : امو باند / تنظیم کننده : رضا پناهی

148872798477158886emo band ehsase ajib دانلود آهنگ جدید امو باند احساس عجیب

متن آهنگ احساس عجیب امو باند

🎵🎵🎵
بذار بخوابه هرچی غم تو دنیاته حالا که چشمام خیره توی چشماته
احساس عجیبی داره چشمای تو میخوام بپیچه تو گوشم حرفای تو
همه دنیای من تویی میدونی عشقو دیدم تو چشمات به این آسونی
بگو تا همیشه پیش من میمونی تو 

🎵🎵🎵
وقتی که هستی با من آرامش دارم حس میکنم تورو هرجا پا میذارم
محاله چشمامو از روی تو بردارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم

🎵🎵🎵
دنیام آرومه آرومه تا وقتی که چشمای تو به چشمای من نزدیکه
بگو بیدارم بگو خواب و رویا نیست بگو تو هستی قلبم هیچوقت تنها نیست
همه دنیای من تویی میدونی عشقو دیدم تو چشمات به این آسونی
بگو تا همیشه پیش من میمونی تو  

🎵🎵🎵
وقتی که هستی با من آرامش دارم حس میکنم تورو هرجا پا میذارم
محاله چشمامو از روی تو بردارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم

🎵🎵🎵

امو باند احساس عجیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی